Ten blog należy do spisu

wtorek, 20 grudnia 2011

36. Zaległości.

Jeszcze w listopadzie Ania obchodziła urodziny. Z tej okazji przygotowałam dla niej paczuszkę a w niej między innymi...
 Ania po pewnym czasie postanowiła mi podziękować poprzez takie o to podarunki:
Bardzo się cieszę z zapasu scrapków, wstążeczek, materiałów i serwetek.
Niedawno wymieniłyśmy się też z Anią paczuszkami świątecznymi. Ja dostałam takie oto prezenty:
A do Ani poleciało trochę przydasi, łakoci i to :
Bardzo dziękuję Ci Aniu za wszystkie upominki i przydasie.

W zeszłym tygodniu robiłam kartki i dokańczałam upominki świąteczne. Wszystkiego nie mogę jeszcze pokazać. Większość kartek mam na zdjęciu zbiorowym. Nie wszystkie jeszcze doszły a do niektórych dołączyłam mały drobiazg w podziękowaniu za prezenty urodzinowe.
Zapewne sukcesywnie będzie można je oglądać u adresatek na ich blogach. Z czasem pokażę u siebie całość.

Miesiąc temu spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Poszukiwałam pewnego wzorku i dowiedziałam się, że jedna z blogerek posiada gazetkę z tym wzorkiem. Zwróciłam się z prośbą o niego do Cecylii. Liczyłam na skan jednego wzorku a dostałam aż kilka gazetek i przydasie.
Bardzo jestem zaskoczona tak szczodrym gestem. Dziękuję Cecylio.
Od razu postanowiłam się odwdzięczyć i Cecylia otrzymała odemnie takie o to drobiazgi oraz karteczkę i garść scrapków. Całość można obejrzeć na jej blogu. A u mnie jest takie zdjątko :
Ja już też zaczęłam otrzymywać karteczki i podarunki.
Oto karteczki, które otrzymałam od Eli, Ani K., Ani A., oraz od Agnieszki:
Bardzo za wszystkie dziękuję.
To tyle na dzisiaj, pozdrowionka :)

9 komentarzy:

  1. Ale byłaś grzeczna, piękne prezenty Mikołaj Ci przyniósł. A i Ty mu bardzo pomogłaś.
    Dziękuję bardzo za życzenia. Przepiękna choinka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dzisiaj prezentowa moc u Ciebie - widać Mikołaje są na świecie i chodzą bardzo obładowane!
    Piękne prezenty ! Aja jestem posiadaczką przepięknie wykonanej karteczki z życzeniami od Ciebie i bardzo mi miło z tego powodu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne upominki! Cieszę się, że karteczka dotarła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko cudne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie ucieszył Twój wpis. Super że jesteś. Wymianki cudowne. Aż oczka mi zabłyszczały. Kochana Tobie też wszystkiego naj naj na święta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy zrobiłaś i śliczne dostałaś szczęściaro :) dobrze znów Cię tutaj widzieć, brakowało mi Twoich wpisów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka właśnie wczoraj dodarła do mnie - jest przepiękna !!! dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo milutki wpis zrobilas... :) widze robisz postepy ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Anetko z całego serca dziękuję Ci za cudnej urody Kartkę Świąteczną, masz niezwykły talent - wzorek jest super i pięknie skomponowany.
    Już wcześniej sobie postanowiłam że w święta robię sobie szlaban na komputer ale dziś już działam i na pewno się nią pochwalę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń