Ten blog należy do spisu

sobota, 24 grudnia 2011

38. Ostatni wpis TUSALowy.

Dziś ostatni pokaz TUSALowego słoika. Mój wygląda tak:
Jak widać dzielnie upychałam niteczki ;)
Tym, którzy obawiali się, że mój słoik nie podoła, zdradzę tajemnicę. Otóż miałam fachowe narzędzie do upychania nitek w postaci ...
Dziękuję za zabawę organizatorce czyli CyberJulce oraz współuczestniczkom.
A oto przygotowany przeze mnie upominek TUSALowy i karteczka dla CyberJulki.
Otrzymałam karteczkę i śliczną bombkę od Cecylii:
Bardzo dziękuję Cecylio :)
Kolejne karteczki i upominki wykonane przeze mnie dotarły do adresatek.
Do Ani poleciała zawieszka-igielniczek
Natomiast do Kasi powędrował pinkeep, który zrobiłam z myślą o niej już jakiś czas temu. Kasia będąc na wakacjach za granicą pamiętała o mnie i przysłała mi kartkę. A ja akurat przeglądając internet natrafiłam na uroczy wzorej z motywem paryskim i wiedziałam, że umieszczę go na jakiejś pracy dla Kasi. Tak oto powstał mój pierwszy pinkeep.
Na koniec pragnę złożyć Wam jeszcze raz życzenia ...



10 komentarzy:

  1. Zdrowych, wesołych, rodzinnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotować pół miarki radości,
    szczyptę pogody ducha, kwartę serdeczności,
    dwanaście centymetrów uśmiechu, kilogram życzliwości,
    pięć gramów dobrego humoru, miłości ze dwie garści,
    odrobinę szaleństwa, 3 łyki szczęścia,
    dwie łyżki wolnego czasu, garstkę otwartości
    oraz cały zapas Wiary, Nadziei i Miłości.
    Całość wymieszać energicznym ruchem,
    2 razy zakręcić przy tym brzuchem,
    długo podgrzewać w cieple domowego ogniska,
    i patrzeć jak radość wśród bliskich rozbłyska.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale naprawcowalas sie przy tych wszystkich zawieszeczek... :)ale sa wszystkie sliczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych , spokojnych Świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w miłej rodzinnej atmosferze,
    przepięknej choinki, pachnącej lasem ,
    dźwięku kolędy, odrobiny śniegu
    życzy Nerula

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne igielniczki :) Tobie również składam najlepsze życzenia na te Święta i Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ubijak pomysłowy i Mikołajek z 1 zdjęcia ładny, sama do zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący Mikołajek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniec zabawy ale i pełna satysfakcja przy tak wypełnionym słoiczku gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń