Ten blog należy do spisu

czwartek, 22 grudnia 2011

37. Wesołych Świąt :)

Jakiś czas temu otrzymałam wyróżnienie "One Lovely Blog Award" od Madline.
Bardzo dziękuję Madziu :) Ja przekazuję je wszystkim autorom blogów znajdującym się na mojej liście obserwowanych. Ponieważ już byłam wyznaczana do tej zabawy, kilka rzeczy o mnie można znaleźć tutaj.
Otrzymałam świąteczną paczusię od korespondencyjnej koleżanki Teresy a w środku znajdowały się takie oto cudeńka:
Wszystkie ozdoby znajdują się teraz na mojej mini choince. Oczywiście będę też miała większą ale w drugim pokoju. Na tamtej choince znajdzie się bombka od Ani.
Ja wysłałam dla Tereski karteczkę i zawieszkę-igielnik. Oto zawieszka:
Karteczkę pokażę później na zdjęciu zbiorowym.
Rok temu złożyłam z papieru figurkę mikołaja:
Pracę wykonałam w technice origami modułowego. Figurka składa się z około 450 modułów.
Kilka miesięcy temu uczestniczyłam w wymiance kawowej organizowanej przez Martę. Dla mnie prezent przygotowała Hania. Postanowiłam jej podziękować a że czasu miałam niewiele bowiem przesyłka leciała aż do Szkocji pod opieką osobistego kuriera Hani więc przygotowałam karteczkę i zakładkę do książki:

Zbliża się czas Świąt i prezentów, pamiętajmy o rozwadze:
Na koniec chciałabym wszystkim odwiedzającym złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne
:)

8 komentarzy:

  1. Śliczne prezenty przygotowałaś, Mikołaj wyszedł Ci super :)Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i prezentów! Dziękuję za życzenia i odwzajemniam je z radością - ciepłego i radosnego Bożego Narodzenia w gronie najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę spokojnych, zdrowych i wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne upominki przygotowałaś! Dziękuję za cudną kartkę z życzeniami od Ciebie, wkrótce pokażę u siebie co jeszcze otrzymałam.
    Życzę zdrowych i radosnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak mam dziękować za taki cudny prezent świąteczny! Otworzyłam go dopiero dwa dni temu, gdy wróciłam na święta do domu i bardzo mi się podoba. Dziękuję bardzo, tym bardziej niespodzianka była miła, że z motywem francuskim. Zaraz poleciałam na pocztę, aby się odwdzięczyć za taki prezent i mam nadzieję, że dotrze jutro, jeśli nie, będzie to prezent poświąteczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie okienko przystroilas :) a tym mikolajem mi sie nie chwalilas,a to czemu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyróżnienie całkowicie zasłużone :) Piękne prezenty, wymianki :)
    WESOŁYCH ŚWIĄT CI ŻYCZĘ :)

    OdpowiedzUsuń