Ten blog należy do spisu

piątek, 25 listopada 2011

35. Przedostatni wpis TUSAlowy.

9 komentarzy:

  1. Bardzo wyczerpujacy post... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać kobieto, że pracujesz, na koniec będzie pełny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorowo i wesoło. Słoika możę braknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie przedostatni a ja ciągle w polu jak ze wszystkim, za to Ty nie próżnujesz co widać po zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko bez krojenia proszę!Napisz mi proszę co tą te "tusale", trochę mnie na blogu nie było, a tu to się pojawiło: jak rozumiem, to zbieranie do słoiczka, resztek z tego co się wydziergał, wyszyło, wytworzyło???

    OdpowiedzUsuń
  6. ...jaka gapa ze mnie, przepraszam, pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam po wyróżnienie do mnie
    http://namoimpoddaszu.blogspot.com/2011/12/45-dzis-bede-sie-chwalic.html

    OdpowiedzUsuń