Ten blog należy do spisu

niedziela, 2 października 2011

32. Wyniki Candy i coś jeszcze :)

Witam serdecznie na mojej imprezce urodzinowej. Z tymże chciałam zaznaczyć na wstępie, że  "ja nie jestem 30 latką! mam 18 lat i 12 letnie doświadczenie :D

A oto wyniki Candy:
Pod tą liczbą kryje się komentarz pozostawiony przez Martę:

Gratuluję zwyciężczyni, którą proszę o kontakt mailowy w sprawie adresu do wysyłki i wszystkim dziękuję za udział w zabawie :)

 ***
Dostałam kolejne prezenty urodzinowe. Rozpieszczacie mnie do granic ;)
Od Violi przybyły: przepiękna handangerowa zakładka do książki i karteczka wykonana techniką quillingu.
Dostałam też prezenty od koleżanki korespondencyjnej. Teresa również zajmuje się rękodziełem. Szydełkuje, robi na drutach, wyszywa haftem płaskim, ...
Podarowała mi cztery prześliczne broszki (dwie szydełkowe i dwie z zamka) oraz chustę.

Każdego roku wraz z początkiem jesieni łapię przeziębienie. Teraz jest nie inaczej. Wczoraj mnie dopadło ... a zatem uciekam grzać się do łóżeczka.

Pozdrowionka :)

15 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego :) pięne prezenty i gratuluje wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni! Te kwiatki z zamka niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci samych szczęśliwych dni! :) Prezenty super!
    Marcie gratuluję wygranej, a Tobie dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęściary! Prezenty otrzymałaś śliczne, taka miła pamięć rozgrzewa serducho, więc szybko wykaraskasz się z tego przeziębienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anetko, wszystkie najlepszego, duuuuużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat JUBILATCE!
    Gratulacje dla zwyciężczyni:)
    Dziękuję za zabawę i życzę dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego!!! Sto lat, dużo szczęścia i zdrówka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sto lat!!! Dużo szczęścia, miłości,zdrowia i milionów krzyżyków :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla wygranej blogerki i sto lat dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow,ale się cieszę;)dziękuję wszystkim za gratulację,a Tobie życzę spełnienia wszystkich marzeń!no i zdrówka oczywiście!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję szczęsciarze :) Kuruj się szybciutko i wracaj do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję.
    Zapraszam na rocznicowe Candy do mnie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/2011/09/okoorocznicowe-candy-u-magdy.html
    Pozdrawiam. m.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wylosowanej osóbce:)Tobie zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty dostałaś. Miło jak ktoś o nas pamięta. Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze: spóźnione ale prosto z serca życzenie urodzinowe! Sto lat i dużo zdrowia (widzę, że Ci się chwilowo bardzo przyda.
    Po drugie: gratuluje wylosowanej blogowiczce.
    Po trzecie: piękne prezenty dostałaś, ja tylko żałuje, że dopiero co wróciłam i się na Twoje urodziny nie przygotowałam ale wszystko jest do nadrobienia :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń