Ten blog należy do spisu

niedziela, 16 października 2011

33. Prezentów ciąg dalszy, czyli jak zwykle post długi jak makaron :p

Witajcie:)
Od dnia moich urodzin dostałam jeszcze kilka prezentów urodzinowych.
Rozalka podarowała mi szydełkowego kotka, który jak napisała "wabi się Mragus i ma za zadanie przynosić mi szczęście". Uznałam więc, że będzie ok. gdy Mragus będzie pełnił funkcję breloczka przy moich kluczach bo wtedy będzie miał możliwość cały czas nade mną czuwać ;)
A oto mój nowy kumpel:
Następnie Ania uradowała mnie gazetką, którą zachwycałam się u niej na blogu. Do gazetki dołączona była karteczka własnoręcznie zrobiona przez Anię na której są kwiatki quillingowe i zdekupażowany papier ozdobny :
Od Agnieszki dostałam natomiast kolczyki z filcu:
Otrzymałam również nieoczekiwaną paczuszkę od Ani, która była moją połówką w wymiance kawowej u Marty.
Wszystkim dziewczynom z całego serca dziękuję za pamięć, wsparcie w tych trudniejszych chwilach i za życzliwość :)
Ja również wysłałam w świat kilka kartek i upominków. Przepraszam za zróżnicowaną jakość zdjęć ale niespecjalnie się z moim aparatem dogadujemy.
Wybaczcie również krzywawość moich karteczek ale dopiero uczę się je tworzyć w taki sposób.
Do Madzi powędrowały breloczek-zawieszka i karteczka:
Do Agi wraz z Kopciuszkiem SAL-owym poleciała karteczka:
Do Eli trafiły igielnik w formie książeczki i karteczka:
Dla Violi wykonałam zakładkę do książki i karteczkę:
Dla Agnieszki natomiast przygotowałam podusię-igielnik, który może też być zawieszką oraz karteczkę:
Zrobiłam też karteczkę dla dziewczynki z Marzycielskiej Poczty. Pierwszy raz robiłam kartkę dla dziecka i nie było to łatwe zadanie. Wydaje mi się, że niestety kolorystycznie wyszła mi jakaś taka blada ale już trudno - poleciała i mam tylko cichą nadzieję, że mimo wszystko sprawiła obdarowanej dziewczynce radość.
Mimo, że mam wątpliwości co do tego debiutu to i tak korci mnie by tworzyć następne ;)

Udanego i bez kataru tygodnia Wam życzę :)

14 komentarzy:

  1. Twoje upominki wyszły wspaniale! W każdym zestawie widać dbałość o dobór kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej, jaki wysyp prezentów w jedną i drugą stronę, i wszystko ciekawe i urocze!A z tymi karteczkami, to rozwijaj swój talent, karteczki dla dzieci są chyba najtrudniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. prezenciki ktorymi obdarowalas poszczegolne osoby naprawde sa dopracowane,pewnie duzo czasu potrzebowalas aby stworzyc tak piekne cudenka.A ciesze sie ze moja paczuszka sie spodobala to bylo oczywiscie podziekowanie w Wymianke Kawowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty w obie strony bardzo udane.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudne prezenty otrzymałaś :)
    Wykonane przez Ciebie karteczki są śliczne, co jedna to ładniejsza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię makaron, więc czytanie posta sprawiło mi radość. Ależ prezencikowo u Ciebie, w tym coś i dla mnie, za co jeszcze raz z głębi serducha dziękuję.Kociak przy kluczach jest boski. Chyba będzie działał jak anioł stróż. Breloczki pierwsza klasa. A co do karteczek - jak pisałam - są uroczę, słodkie i poproszę o więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne rzeczy dostałaś ale jeszcze lepsze te przez Ciebie zrobione :) dopracowane i niezwykle ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. masz kobietko gest i złote serce :) biedronkowy igielnik-książeczka mnie zachwycił :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko fantastyczne. Trafiły do Ciebie śliczne a co niektóre praktyczne , jak choćby gazetka, prezenty :)
    Ale się niczemu nie dziwię że jesteś tak hojnie obdarowywana bo sama rozdajesz wspaniałości. Ja jestem cały czas pod wrażeniem mojej zawieszki, dumnie mi służy jako breloczek przy kluczach i bardzo cieszy moje oczy. Co do kartek to dla mnie są perfekcyjne. Jeszcze się muszę dużo nauczyć, by Ci dorównać. Komplecik biedronkowy położył mnie na łopatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się cieszę z mojego zestawu :) ślicznej karteczki i zakładkowego kotka :) Pozdrowionka ... i czekam na fotki,wiesz czego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i długi, ale jaki smakowity. Wszystko cudne. W tym mój szczególnie .

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widzę tyle cudownych rzeczy to ten mój Mragus troszkę blednie przy nich :)
    Witam i podziwiam w malutkiej chwili wolnego:)

    OdpowiedzUsuń