Ten blog należy do spisu

piątek, 16 września 2011

29. To znowu ja - pamiętacie mnie jeszcze ? ;)

Ostatnio spotkało mnie kilka niespodzianek. Jedną z nich jest paczuszka od Danieli, która postanowiła odwdzięczyć się za karteczki, które kiedyś dla niej zrobiłam. Nie spodziewałam się takich cudownych prezentów. Po cichu marzyłam o tym by zobaczyć na żywo prace Danieli. I jeszcze kilka słodkich i ślicznych drobiazgów do tego mi się dostało . A oto całość po otwarciu koperty. Słodycze zniknęły zaraz potem :)
Postscriptum do Danieli : uzależniłam się przez Ciebie od gorącej czekolady :) Ale narazie nie narzekam bo wagę mam zepsutą :)
To są natomiast karteczki, które zrobiłam dla Danieli. Autorką zdjęć jest obdarowana.
 Druga niespodzianka to kartka od Kasi
Kasia wakacjuje jeszcze a zatem tym bardziej dziękuję jej bardzo za pamięć.
Z hafcików powstały misie i taki śmieszny mały jeż:
Kupiłam sobie poza tym w necie kanwę 
Wzięłam białą 16 ct i błękitną 14 ct. Fajnie się na nich wyszywa.

Teraz zmiana tematu. Od jakiegoś czasu mam problemy zdrowotne. Nie od dziś i nie od wczoraj ale jakoś się do tej pory nie składało by o tym pisać. Ostatnio mi się niestety pogorszyło. Dlatego też mniej Was niestety odwiedzam :( Zwykle sobie jakoś z takimi pogorszeniami radziłam. Ale dziś dostałam wynik badań i znam już przyczynę tego pogorszenia. Po niedzieli jadę do szpitala. Na 99% będę operowana. Ten 1% to moje marzenia. Co będzie potem, nie wiem, bo nie wiem jak poważną operację wymyślą Housy (doktorzy;).
Dziś zbiegiem okoliczności znalazłam na necie prawie identyczny kawałek kartki, który wisi nad moim łóżkiem od ukończenia liceum. A czemu "prawie" identyczny ? Kto dojrzy różnicę ?
Dziś też udało mi się pozałatwiać sprawy najpilniejsze. Paczuszka na  wymiankę kawową i hafciki na kieszonki poleciały w świat. Dziękuję Chadze i CyberJulce za wyrozumiałość i za ciepłe słowa. Dziewczyny, które czekają na prezent odemnie proszę o cierpliwość. Eli i Violi, dziękuję za wsparcie. Cieszę się, że poznałam tu tyle wspaniałych osób. Słusznie mnie korciło by zostać Waszą sąsiadką blogową. uwielbiam nasze miasteczko. Natomiast Candy rozstrzygnę raczej później. Kto by pomyślał, że 30-te urodziny spędzę w szpitalu. No cóż, życie jak pudełko czekoladek ...

Wszystkich Was serdecznie pozdrawiam i dziękuję za to, że jesteście ;)

13 komentarzy:

  1. Wspomniałaś, że masz kłopoty zdrowotne, ale myślałam, że to takie przeziębieniowe. Przykro, że tak młoda osóbka musi iść na operacje, ale jeśli tak, to niech ona będzie w 100% szczęśliwa i zdrowiej prędko! To są moje najważniejsze życzenia na Twoje urodziny i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenciki super. A misie cudne :) chyba się na nie skusze i też zrobie :)
    Zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przede wszystkim zdrowia i żebyś szybko do nas wracała. jeżyk jest świetny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O, mój Jeżyk ma młodszego braciszka ;)
    Życzę duuuuużo zdrówka i pomyślności!
    Trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze!
    Wracaj do nas szybciutko. Czekamy. :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Misie i jeżyk cudne. A dla Ciebie życzenia, abyś szybko wyzdrowiała. Przecież musimy się spotkać. :-)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Anetko bardzo mocno trzymam kciuki za Ciebie! Wszystko się ułoży! Bądź dzielna, a my - kobitki z blogowego świata - jesteśmy razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko! Po pierwsze bądź dzielna, po drugie o nic się nie martw, po trzecie wszystkie blogowe koleżanki trzymają za Ciebie kciuki i cichutko proszą Opatrzność o wstawiennictwo, więc wszystko będzie dobrze :)
    Różnica na karteczkach jest w tytule DESIDERATE/DESIDERATA

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko, będąc z Tobą prawie każdego dnia na gg miałam nadzieje, ze to wstrętne choróbsko sobie pójdzie. Żyłam nadzieja - razem z Tobą - na poprawę. Teraz jestem z Tobą myślami, sercem i modlitwą. Dasz radę!!!! Jesteśmy przy Tobie całym sercem. Wracaj zdrowa i w pełni sił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że skusiłaś sie na kanwe z tajlura :)
    Trzymam kciuki i mocno zacisniete posladki za to żeby Cię z pomyslnościa wyleczyli ! I wracaj tu do nas szybciutko !

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenciki otrzymałaś.
    Podpatruję jak wykonujesz karteczki bo też mi się takie marzą i za pierwszą zamierzam się właśnie zabrać. Co do problemów - to życzę by szybko wszystko się ułożyło, szybkiego powrotu do domu i do zdrówka, wszystkiego dobrego - bądź dobrej myśli. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Różnice dziewczyny już wypisały :)
    Anetko, trzymaj się i oby wszystko poszło dobrze!
    Te róże dobrze wróżą :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci dddddddduuuuuuuuuuuzzzzzzzzzzzzooooooooo zdrówka i żeby operacja nie była konieczna! Jesteśmy z Tobą i czekamy z utęsknieniem aż do nas wrócisz! Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Za tę najważniejszą rzecz trzymam kciuki, by doktory zrobiły wszystko tak, by było jak najlepiej!

    OdpowiedzUsuń