Ten blog należy do spisu

wtorek, 27 września 2011

31. Rozmaitości :)

Dziś przypada dzień zdania raportu TUSAL-owego. A oto stan mojego słoiczka na dzień dzisiejszy:
Wyszyłam Kopciuszka na SAL z księżniczkami. Wstawiam dwie fotki ponieważ nie umiałam zrobić ładnej.
Gratuluję dziewczynom, które złapały bakcyla i wyszywają już którąś z kolei księżniczkę. Gorąco Wam kibicuję :) Ja nie czuję się zbyt mocna w wyszywaniu postaci i chcę podziękować Violi za wsparcie podczas tworzenia Kopciuszka  a Agnieszce dziekuję za zabawę :) Hafcik już jest gotowy do wysłania.

Ostatnio spotkała mnie bardzo miła niespodzianka. Dostałam prezent urodzinowy od Justyny. Niespodzianka to dla mnie podwójna bo Justyna pocztą pantoflową zdobyła mój adres.
A oto prezenciki:
Dziękuję Justynko bardzo serdecznie za te prezenty i za poruszające życzenia urodzinowe :)
Mimo, że widmo szpitala się odemnie oddaliło to jutro zaczynam cykl podróży na zabiegi lecznicze w Szczecinie. Prawdopodobnie będę co tydzień jeździć przez miesiąc, może dłużej. Książki się przydadzą bo to będzie każdorazowo całodniowa eskapada. Mam jeszcze drugą, wypożyczoną z biblioteki. Oto ona:
Nie miałam za wiele styczności z książkami tej autorki. Szczerze mówiąc nie przepadam za nią. Judyta mnie jakoś nie zainteresowała. Ale tą powieść raczej przeczytam do końca (jestem na 50-tej stronie).
***
>>>Z ostatniej chwili<<<
Rano zredagowałam ten tekst a po obiedzie otrzymałam kolejny prezent. 
Elunia Moja Kochana czyta w moim sercu i myślach. Uszyła specjalnie dla mnie śliczną torebkę listonoszkę. Przygotowała również własnoręcznie kartkę a w środku są życzenia... Elu jak Ty mnie dobrze zdążyłaś poznać...
A oto wszystkie te cudowności :
Torebeczka:
Podszeweczka torebeczki:
 Karteczka:
I łakocie, którymi niestety wyczęstuję gości bo dla mnie są one zakazane :
Dziekuję Eluś. Nie umiem wyrazić podziwu dla Ciebie. Córka, żona, matka, pracownica, studentka i jeszcze dobra wróżka do tego - to cała Ty :)

13 komentarzy:

  1. W ostatnim zdaniu, to sama prawda o Eli!Gratuluję tych przyjemnych niespodzianek i życzę, aby konieczne leczenie było jak najmniej uciążliwe!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Księżniczka śliczna :) a prezenty wow :) super :)
    i jeszcze raz zdrówka Ci życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty. Podziwiam Twoje tempo (widać po pracach i po słoiczku) . ja ostatnio się ślimaczę.
    A co do Eli to się zgadzam prawdziwa z niej Dobra Wróżka. Czekam na info, może przy okazji uda się spotkać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Kopciuszek fantastyczny. Słoik już do połowy pełny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kopciuszek śliczny, coś kręcisz z tymi postaciami, wygląda jakbyś nic innego nie haftowała.
    Cieszę się, że nie musiałaś rezygnować z zabawy :)
    Dziewczyny bardzo fajnymi rzeczami cię obdarowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kopciuszek :) Same wpsaniałości otrzymałaś od zdolnych dziewczyn. Osobowość ćmy czytałam już kiedyś i mogę polecić, tak jak inne książki Grocholi.
    Życzę szybkiego powrotu do zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyhaftowałaś Kopciuszka :) Pezenty wspaniałe, to tak przyjemnie otrzymywać niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  8. życzenia złożę za kilka dni, uściski i caluśki ślę już dzisiaj. Cieszę się, że prezent przypadł go gustu... Ja tez od Ciebie dostaję piękne hafty.... więc mamy wspólne radości.
    Księżniczka wyszła cudnie, haftuj kolejną nie marudź. Wierzę w Ciebie.!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki zapełniony słoiczek! :) I Kopciuszek piękny! :) Dziecko do którego powędruje Twój Kopciuszek będzie na pewno zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idziesz jak burza :) Ilości w słoiczku imponujące. Cudnie wyszedł Ci haft, zabawa w której bierzesz udział jest super - bardzo szczytny cel, mam nadzieję, że kiedyś będzie coś podobnego zorganizowane i będę mogła wziąć udział. Gratuluje wspaniałych prezentów. Przyłączam się do urodzinowych życzeń - wszystkiego najlepszego - dużo dużo zdrówka i czasu na haftowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzień pełen niespodzianek :)przyjemnie coś dostać
    Kopciuszek piękny, słoiczek prawie pełny ...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny haft. Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na candy. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń