Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

21. To i owo

Gosia, która jest autorką bloga Robótkowe różności przyznała mi jako kolejna znaczek One Lovely Blog Award. Bardzo dziękuję Gosiu :)
Konkursik mi się cosik nie udał. Jestem w trakcie wymyślania czegoś bardziej sensownego :)
A oto co teraz wyszywam w ramach Kieszonkowo

Pierwszy obrazek zaczęłam wczoraj.
Cieszę się, że tetrisowa zakładka tak się spodobała. Kolega poprosił mnie o taką i postanowiłam oddać mu swoją. Pozbawiłam ją różowego chwościka bo dla faceta to tak trochę nie bardzo taki dodatek. Poza tym ten pędzelek trochę przeszkadzał w użytkowaniu zakładki.

Zrobiłam jeszcze jedną zakładkę i obie poleciały do wyżej wspomnianego kolegi.

Bawiłam się ostatnio karteczkami i z modułów, które zaczęłam robić już jakiś czas temu TUTAJ  powstał sobie motylasek
Następnie motylek dostał zadanie pilnowania moich notatek.
W planach więcej motylków. Ale muszę przyznać, że do origami bardziej ciągnie mnie zimą.
A TU znajduje się blog o origami modułowym, którego autorem jest właśnie przyszły posiadacz zakładki tetrisowej i pacmanowej.
Natomiast wszystkich, których interesują klimaty retro w stylu lat `90, `80, i `70 polecam kolejny blog mojego kolegi, który znajduje się TUTAJ
Poza hafcikami i papierkami poczytuję sobie co nieco. Aktualnie na półce mam


Pozdrowionka :)

8 komentarzy:

  1. Ależ to misterna robota! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam na myśli tego motylka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Zakładki rewelacyjne! :) Wzory kwiatków, które obecnie haftujesz ja wykonałam już jakiś czas temu, bardzo fajnie się prezentowały. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ANETKO MASZ RACJĘ, ORIGAMI BARDZIEJ WCIĄGA W DŁUGIE, ZIMOWE WIECZORY. Piękny motyl. Ciekawe jak mu pójdzie tak ważne zadanie, jak pilnowanie twoich notatek.... Przesyłka od Ciebie dotarła. wszystko jest śliczne i tak pięknie wykonane. Na pewno wstawię na bloga, aby się pochwalić. A Smerfiki są superek. DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten motylek!!!Hafciki na kieszonkowo, bardzo ładne wybrałaś, też je mam! Znowu spóźniłam się komentarzem, ale już wiem, że bloger z opóźnieniem, albo czasem wcale nie wybija nowych wpisów, to nie pierwszy przypadek!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne hafty będą z pokazanych schematów. Zakładki i origami są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pacman mnie powalił :) super

    OdpowiedzUsuń