Ten blog należy do spisu

sobota, 13 sierpnia 2011

23. Pierwsze Candy

Dzisiaj mijają 4 miesiące odkąd rzuciłam palenie a za 50 dni zostanę szczęśliwą 30-latką ;)

Zapraszam więc na moją pierwszą rozdawajkę.

Do wygrania są takie oto skromne drobiazgi:
Jest to kilka rzepów, mulin cieniowanych, aplikacje termoprzylepne, książka Beaty Pawlikowskiej, pt. "Blondynka w Amazonii", koronka bawełniana oraz moje, jeszcze cieplutkie, wytworki : zakładka wykonana haftem matematycznym oraz komplecik, w którego skład wchodzą zawieszka do nożyczek i igielnik (oczywiście ozdobione techniką haftu krzyżykowego).

Zasady są takie jak w większości tego typu zabawach, czyli:

1. Jeśli chcemy brać udział w losowaniu nagród, piszemy komentarz w tym poście wyrażając taką chęć.
Ważne ! Jedna osoba zostawia pod tym postem jeden komentarz.

2. Kopiujemy i podlinkowujemy poniższą miniaturkę z info o Candy i wstawiamy na swoim blogu w bocznej szpalcie.
3. Jeśli nie mamy bloga, zostawiamy swój adres e-mail.

4. Zapisy możliwe do 1 października.

5. 2 października (w dniu moich urodzin) zaglądamy tutaj by sprawdzić czy wygraliśmy zabawę i oczywiście aby życzyć mi kolejnych wspaniałych 30-stu lat ;)

A zatem zapraszam do zabawy i wszystkich serdecznie pozdrawiam :)




76 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce. Gratuluję rzucenia palenia. Życzenia złożę 2 października.
    Jesteś Wagą ? Ja też. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może szczęście się do mnie uśmiechnie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tu nie stanąć w kolejce, oba powody sa bardzo ważne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już cztery miesiące?Gratuluję i dużo wytrwałości w postanowieniu ;) A te "drobiazgi" chętnie przygarnę, jak się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ulala to i ja sie ustawiam w kolejeczce :D Buziole www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też staję w kolejce !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie skromne candy - przecież rozdajesz wspaniałości - też się dołączam i podpisuję pod tym postem dwoma rękoma :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na moim blogu, mam nadzieję, że będziesz częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się skromnie przytulę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja tez do kolejki się ustawiam, te rzepy i aplikacje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z pozytywnym nastawieniem ustawiam się w kolejce! :) Gratuluje wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej!!!! Mogę wreszcie komentarz zostawić:) więc zapisuję się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie się zapisuję na takie dobroci :-)
    książki podróżnicze uwielbiam, haftu matematycznego nie potrafię - więc wygrana byłaby mile widziana hihihi

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja ustawiam się w kolejeczce po te "skromne drobiazgi" :)) Gratuluję rzucenia palenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią się zapiszę :o)
    http://hafcikicinka26.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniusie cukierasy z checia sie zapisze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuje się po raz drugi, tzn zapisałam się ale nie zauważyłam, że komentarz się nie dodał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chetnie stane w kolejce :)
    pakma24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez spróbuję, i życzę ci kolejnych 60 lat!!!:) I gratuluję wytrwałości w niepaleniu:):)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie naj...
    Tak trzymaj, wytrwałości i nie pal ....
    Ja też dopisuje się do tej gromadki chętnych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię książki blondynki, a tej jeszcze nie czytałam :), reszta też bardzo fajna. Chętnie staję w kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. To ja już dziś życzę Ci jeszcze z 60 wspaniałych lat!i oczywiście chętnie się zapiszę na Twoje candy:)
    wszystkiego najlepszego!
    heyoka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witam zapisuje sie
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Nice gift! :)
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
    My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaa... i z chęcią ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuje sie chetnie
    ale dopisze ze ja rowniez mam urodziny 2 pazdziernika - jestesmy z tego samego dnia choc z zupelnie innego roku
    pozdrawiam serdecznie
    Ula :)
    i zapraszam na candy do siebie http://halula.blogspot.com/2011/07/candy-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się po cukierasy:).
    pozdrawiam.M

    OdpowiedzUsuń
  30. Niedawno poznałam się bliże z haftem matematycznym i również wykonałam zakładki z tym motywem. Chętnie zobaczyłabym z bliska twoją. Ustawiam się i liczę na odrobinkę szczęścia :) i również zapraszam do siebie :)

    pozdrawiam
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też się dopisuję!
    pozdrowionka:)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja się zgłaszam i już dziś wszystkiego najlepszego:)!
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zapisuję się, a może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja się zapiszę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja się zapisuję lawenda77@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam Pawlikowską...a i reszta cukierasów kusząca:)
    lillyrose.britta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również staję w kolejce po cukierki :)
    Życzę powodzenia i trzymam kciuki w zwalczaniu nałogu. I ja muszę się za siebie wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam różne drobiazgi dlatego ustawiam się w kolejce jak inni. Trzymam kciuki za dalsze nie palenie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się ;))
    loOovelyy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się z wielką chęcią :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. No to się zgłaszam :D

    majoneziara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak jak obiecalam zagladam i zapisuje sie na candy. Za Twoje piekne nowe prace poslodze Ci pozniej bo teraz czas goni. Calusy :)

    lothluin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Może okrągła "50" przyniesie mi szczęście;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. to i ja sie pisze :)
    nie mam bloga ale stronę www i tam na głównej umieszczam informację

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękujemy za odwiedziny i oczywiście uzupełniamy nasz komentarz: z miłą chęcią zapisujemy się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie się wpisuje bo Pani takimi nagrodami moje serce czaruje.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ustawiam się w kolejce ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo chętnie się zabawię i poczekam w kolejce...
    www.barbarahaft.fotosik.pl
    www.basiahaft.fotosik.pl
    barbarahaft@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Tyle okazji skumulowało się w jednym czasie. Gratuluję rzucenia palenia bo to prawdziwy wyczyn!
    Zapisuję się chętnie na Twoje słodkości :)
    czarna.kobietka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. To ja również spróbuję,tym bardziej,że do zgarnięcia jest książka mojej ulubionej Blondynki;)
    tajemniczazafascynowana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja bardzo chętnie się zapiszę :)
    http://maka-sol-woda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. To i ja chętnie przygarnę :D
    Życzę wytrwałości w walce z nałogiem ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Staje w kolejce, na blogu banerek juz dodany. Pozdrawiam ;) http://sozdannyi-mir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. mmm piękności, wspaniałości:) Też staje do Candy:)
    www.pieluszkomania.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko
    Madziulka:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się do zabawy - moje pierwsze Candy... :) Pojawię się 2 października z życzeniami.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja także przyłączam się do zabawy. Gratuluję wytrwałości w rzucaniu nałogu! Taka siła woli robi wrażenie!

    arimor@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. No i super,że obędzie się bez operacji!a tego konowała,co cie tak nastraszył,to powinni czym prędzej wyrzucić pracy!przeraża mnie to,co się dzieje z tymi lekarzami;(i jak tu być spokojnym o swoje zdrowie czy życie;(zdrowia Ci życzę na kolejne lata i obyś już nigdy nie miała takich przygód!pozdrawiam i dopisuję się do kolejki...
    trollinka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Rzecz jasna przyłączam się do zabawy :)Pozdrawiam, Karolina

    OdpowiedzUsuń
  62. I ja, i ja! Następna w kolejce :D

    http://adzia1313.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapiszę się z chęcią to takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z chęcią się zgłaszam : ) Mój e-mail : jaga15@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. wow!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.

    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja ustawię się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  67. witaj ja też jestem chętna :)
    Pozdrawiam
    Renata
    reni_a@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. mnóstwo chętnych, ale jednak spróbuję szczęścia ;) życzę wszystkiego najlepszego, zdrowia i spełnienia wszeelkich marzen :*

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja także stanę w kolejce :) I chciałabym życzyć Ci wszystkiego dobrego i dużo twórczej inwencji! (z wyprzedzeniem, ale czymże jest jeden dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Zapisuję się w ostatniej chwili i wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszych urodzin :)

    OdpowiedzUsuń