Ten blog należy do spisu

środa, 24 sierpnia 2011

26. O burzy i prezencie.

Dziś rano nawiedziła moje miasteczko taka burza, że przed dwunastą w południe zrobiło się ciemno jak w nocy. Także miałam stroboskopy i petardy jednocześnie. Oczywiście przez pewien czas nie miałam prądu.
Ale po obiadku się przejaśniło.  Odebrałam też list. A od kogo? Od Agnieszki z bloga Koraliki Agi. Nie tak dawno, bo 2 tygodnie temu złapałam u Agnieszki licznik.
I już dziś dostałam prezent w postaci tych prześlicznych kolczyków
Agnieszka zastanawiała się, czy trafiła w mój gust. To teraz wkleję fotkę jednej z moich tunik, żeby było wiadomo, że lepiej wyczuć mojego gustu nie mogła. (Wybaczcie, że taka wymiętolona ta moja odzież ale wyciągnięta z bieliźniarki)
Dziękuję Agnieszko. Sprawiłaś mi ogromną radość tym prezentem :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

15 komentarzy:

  1. bardzo się cieszę, że trafiłam. Ale przysięgam, że tuniki wcześniej nie widziałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście strzał w dziesiątkę z tym prezentem :)jak na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie jestem tak do końca zrównoważona :) ale jeśli chodzi o strój i kolczyki ze zdjęcia wygladają bardzo zrównoważenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej! Tunika i kolczyki stanowią śliczny komplet! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj :)
    wpadłam tu przez przypadek :) ale bardzo mi sie spodobało, wiec pewnie będę tu częściej do ciebie zaglądać :)
    bardzo fajny prezencik :)
    a i u mnie burza była od rana :) siedziałam z kubkiem gorącej herbaty i podziwiałam błyskawice za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no cudny prezent i pod kolor. a mnie dziś w nocy burza z łózka wygnała. Jak grzmotnęło to się wszystkie alarmy w autach powłączały sie

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie żadnej burzy nie było tylko duszno i parno. Porażka pogodowa - już wole te 20 stopni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry. Bardzo ładny teraz ma Pani komplet teraz jeszcze jakieś spodnie musi Pani upolować albo sukienkę i oczywiście torebkę pod kolor. Trzymam kciuki żeby się udało coś ładnego upolować ale to już chyba w sklepie raczej.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wygranej :) śliczne kolczyki :)
    I bluzeczka również :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rety! Pasuje jak na zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za udział w moim CANDY! może u mnie też będziesz miała szczęście.:))) pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepracowywuj się :) czekam na Twoją wolną chwilę i nowego posta:)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja postanowiłam że będę podwójnie zapisywać losy tych co pozostawią komentarz pod jednym i drugim postem- będą większe szanse;)

    OdpowiedzUsuń