Ten blog należy do spisu

sobota, 16 lipca 2011

17. Witajcie :)

Ostatnio jakiś pech mnie prześladował. Jak zauważyła Tina31 opublikowałam post, który zaraz zniknął. Zachciało mi się nowego wyglądu bloga. Jak zaczęłam kombinować, to posypał mi się cały układ strony. Po dłuższej walce straciłam siły, walnęłam ten post, którego nie ma i poszłam spać. A po jakimś czasie siadłam, zaczęłam znowu kombinować i wyszło mi to co widać. Kolaż, który widać w nagłówku jest ładniejszy. Gdy go tam wsadziłam, wziął i zbrzydniał. Będę się starała pomału coś z tym zrobić bo mnie to z deka wnerwia.
Skończyłam krokusika i słonecznik z serii kwiatowych karteczek.
Słonecznik i krokusik powędrowały do mojej babci. Maczek został u mamy. Ale teraz są zazdrosne jedna o drugą. I szykuje mi się wyszywanie całej serii jeszcze raz ;)
Wyszyłam pierwszą serię hafcików dla Eli, która szyje cudowne torebeczki dla dziewczynek z Marzycielskiej Poczty.
 Jakiś czas temu zrobiłam mimochodem taką zawieszkę z filcu :
Ela od razu wymyśliła, że może takie cuś służyć jako zawieszka do jej torebek. Umówiłyśmy się, że jej wyślę ten mój prototyp i ona oceni co tam ewentualnie zmienić by dostosować do torebki :) Ten tworek powyżej trochę krzywawo mi się zszył ale to pierworodny, więc chyba można na to przymknąć oko ;)
13 lipca minęły 3 miesiące jak nie palę. Jutro będą moje imieniny. A na liczniku odwiedzających mojego bloga wynik 478. Co do tego wyniku to mam pewne wątpliwości. Jest to prawdopodobne czy ten licznik fisiuje?
W każdym razie myślę nad jakimś Candy. Mam trochę pomysłów ale jeszcze trochę czasu się pozastanawiam.
Pozdrowionka :)




11 komentarzy:

  1. Karteczki pięknie zrobiłaś, uwielbiam maki, wiec ta z makiem najbardziej mi się podoba!Takie fajne hafciki Ela zawsze przyjmie z otwartymi rękoma, a zawieszka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne życzenia imieninowe. gratulacje, trzy miesiące to już ładnie. trzymaj tak dalej. Smerfiki świetne, Gargamel też. Ela wyczaruje z nich cuda. kwiatki wszystkie ładne, ale najbardziej oczarował mnie maczek. Pozdrawiam. Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki i te Smerfy... :) czekam na Twoje kolejne hafty. Kiedyś krzyżykowałam parę drobnych wzorów. Chciałabym na nowo spróbować. Jak uważasz, kupić jakiś specjalny materiał do wyszywania czy na małe wzory wystarczy ta sztywna kanwa? Nie wiem, jak to się specjalistycznie nazywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) Duuuużo radości i przyjemności :)
    Hafciki śliczne, a serduszko .....zalotne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim - szczęścia spełniania marzeń, przyjaciół i wiary w siebie - ode mnie na imieninki.
    A po drugie maczki mam zamówione, więc je tez wychwalam, chociaż cala kwiatowa seria jest po prostu piękna.
    A po trzecie Smerfy na pewno dostana wyjątkowa oprawę, a zawieszka? Przecież ona już się do mnie uśmiecha... dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. A to Kochana wszystkiego najlepszego z okazji imieninek :D :* www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczkowe hafciki są cudne, a smerfne - rewelacyjne!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka kochana z Ciebie osóbka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie hafciki są słodkie. Smerfy - przypomniałaś mi czasy bardzo późnego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj skąd ja to znam, wciąż zmieniam wygląd bloga, wydaję mi się że to jest to potem patrzę patrzę i stwierdzam że jest do bani i od początku. :) Także pocieszę każdy tak ma.
    Kartki wyjątkowej urody - nie dziwie się że są scena zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń