Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 25 lipca 2011

19. Lato, lato, gdzie jesteś ?

Ostatnio często zadaję sobie to pytanie. Zwłaszcza w nocy gdy nie mogę zasnąć z zimna...
Chciałam wczoraj wieczorem napisać posta ale z nagłych przyczyn musiałam zmienić plany. Z tego też powodu nie mogłam Was poodwiedzać.

Dostałam miłe odznaczenie od Tiny31 z bloga O moim hobby i sprawach dnia codziennego
Dziękuję Ci Justynko :)

A oto "siedem rzeczy o mnie", by trochę bardziej przybliżyć Wam moją osobę:
1. Zawsze za dużo bym chciała zrobić w jednym czasie.
2. Nie znoszę niesprawiedliwości i bezsilności oraz buractwa.
3. Nałogowo oglądam Boso przez świat, Animal Planet, Travel.
4. Zdecydowanie nie lubię horrorów.
5. Uwielbiam placki ziemniaczane i kopytka.
6. Paliłam papierosy 14 lat. 13 kwietnia rzuciłam palenie na zawsze.
7. Staram się dostrzegać jasne strony życia i żyć według motta mego bloga.


Nie posyłam tego odznaczenia do konkretnych osób, ale dedykuję je wszystkim artystycznym duszyczkom :)

Mam trochę do opowiedzenia i będzie mała zabawa na moim blogu ale o tym w kolejnym wpisie.

Pozdrowionka

6 komentarzy:

  1. super, że udało Ci się zrobić nowy wpis, trzymam kciuki, aby palenie już nigdy więcej nie wróciło. hmmm ciekawie się zapowiada ta zabawa.....

    OdpowiedzUsuń
  2. aha torebeczka też się nadaje dla takich DUŻYCH dziewczynek jak my.... tylko jeśli chcesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia! Podobnie ja Ela trzymam kciuki za niepalenie, a pod wszystkimi punktami oprócz 6. mogę podpisać się ja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Znając Ciebie zabawa będzie fajna już nie mogę się doczekać :) Gratuluje wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S. U mnie też czeka na Ciebie wyróżnienie - do kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry. Proszę Pani ja przepraszam. U mnie się wpisała Pani Haftyiny i mnie zaprosiła po odbiór znaczka i jak wszedłem na profil tej Pani to tylko tej jeden link był do Pani proszę zresztą zobaczyć http://www.blogger.com/profile/08169538687315245667 i ja nie zauważyłem że to blog który obserwuję. To bardzo Panią przepraszam za tą pomyłkę. Ale myślę że nic się nie stało strasznego bo chociaż do Pani trafiłem. Tylko nie mogę podziękować Pani Haftyiny za znaczek. Bo ja nie mogę znaleźć tego bloga. Może Pani zna Panią Haftyiny? Pozdrawiam Panią i proszę się już nie gniewać.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń