Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 4 lipca 2011

16. Co się słucha ...

26 czerwca rozpoczęła się trasa koncertowa organizowana przez TVP 2 i Radio Zet. Zetki słucham codziennie od kilku lat. Właściwie nie uznaję żadnej innej stacji radiowej. No tak już mam i nic nie zrobię ;)
Dlatego w ostatnią niedzielę czerwca zasiadłam przed telewizorem i oczywiście włączyłam kanał 2. Podobał mi się występ BlueCafe, których lubię odkąd rozstali się z Tatianą O. Fajnie, że wygrali, ich obecne piosenki są naprawdę miłe dla ucha. "Czas nie będzie na nas czekał" i "Buena" od dawna sobie nucę ;)
Jednak najbardziej zawładnął mną zespół Sunrise Avenue. Sprawili, że przez kilka następnych dni słuchałam tylko ich kawałków a jak nie słuchałam to i tak w uszach szumiały mi ich nutki.
Wciąż zachodzę w głowę jak to się stało, że ich dwa kawałki słyszałam niejednokrotnie w radiu i chociaż podobały mi się, to nie zwróciłam na nich jakiejś specjalnej uwagi. I tak po tym koncercie mnie trafiło i nie chce puścić. Dawno żadna muza aż tak nie przypadła mi do gustu.  Bardzo żałuję, że Opole jest odemnie tak daleko. Chociaż nie przepadam za koncertami na żywo to ten zespół bardzo chętnie bym zobaczyła "live". Okazuje się że chłopaki grają już od 2002 roku i wydali w tym czasie aż 4 płyty. Gdzie ja byłam jak oni zaczęli grać? No tak, wtedy chyba zaczynałam uczyć się wyszywać :D
Wczoraj, podczas kolejnego wieczoru z Latem Zet i dwójką, który tym razem odbył się w Zielonej Górze, z przyjemnością słuchałam Iry i laureatki koncertu Sylwii Grzeszczak. Sylwia zadebiutowała w 2008 roku nagrywając płytę wraz ze znanym raperem Liberem. Płyta nosi tytuł "Ona i on" i już dawno jest wśród moich ulubionych. Sylwia jest młodą, śliczną i bardzo utalentowaną kobietą. Obecnie podbija rynek muzyczny singlem "Małe rzeczy".  Bardzo cenię sobie wokalistów śpiewających i grających na jakimś instrumencie. Sylwia gra na fortepianie a lider zespołu Sunrise Avenue gra na gitarze.

Już jestem ciekawa kolejnego koncertu.
Przesyłam wszystkim serdeczne pozdrowionka :)




4 komentarze:

  1. dlaczego nie podejrzewałabyś mnie o reage? to według Ciebie czego słucham?
    to taka ciepła muza i dobra do kołysania ale Sylwię Grzeszczak też uwielbiam i jej utwór też kiedyś cytowałam na blogu:)
    pozdrawiam
    www.haftymalgosi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A za mną chodzi juz od kilku dni Morning After Dark- Timbalanda... ale to tak, że wstaję rano i muszę włączyć bo inaczej choroba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki Anetko za odnosnik do mojego apelu :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki - olśniłaś mnie
    Odkąd usłyszałam piosenkę Hollywood hills wciąż ją nucę i czułam że jest mi jakoś bliska, ale nie wiedziałam kto ją śpiewa a jak przeczytałam u Ciebie że sunrise avenu to mi wszystko się przypomniało ze podobały mi się inne ich piosenki.
    Szczególnie lubię Fairytale Gone Bad.

    OdpowiedzUsuń