Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 25 lipca 2011

20. Chyba wywołałam to lato :)

Otrzymałam kolejne odznaczenie. Tym razem od Agnieszki, autorki bloga Haftowane życie. Bardzo dziękuję Agnieszko.
Ostatnio dostałam natchnienia twórczego. Wyjęłam swoją magiczną kulę,
czyli moje resztki muliny i powstała taka zakładka:
Poszalałam i wyczesałam swojego pierwszego w życiu chwościka. Najbardziej w tej zakładce podoba mi się hafcik. Z konturami  mordowałam się straszecznie ale się zawzięłam i jakoś je przeżyłam. Natomiast wykończenie mogło mi wyjść lepsze... Chwościk też taki sobie ale jest.
Wzorek powstawał spontanicznie. Starałam się urozmaicać kształty klocków i dobierać w miarę kontrastowo kolejne kolory z magicznej kuli a inpiracją do niego była gra tetris, w którą lata temu namiętnie grałam.
Poza tym po konsultacjach z Violą nabyłam drobniuśką kanwę 20 ct
Będę próbować dziubać na niej Wilsonki czyli wzory inpirowane szkicami Ty Wilsona.
Wyszyłam też obrazek Spidermana
Pewien chłopiec z Marzycielskiej Poczty jest wielbicielem tej postaci. I teraz mam dylemat. Obrazek, kartka, notesik? A może jeszcze coś innego. Czyli jak ten hafcik wykończyć. A może tego pająka i pajęczynę wypruć i zrobić breloczek? Teraz mi przyszedł taki pomysł do głowy.

A teraz to co zapowiadałam w poprzednim poście. MALUTKI KONKURSIK :)
Kończę przygotowywać paczkę dla Eli
Zrobiłyśmy mały interes i dopiero mogę jej wysłać przesyłkę.
Naszykowałam sobie już wzorki na następne hafciki do torebeczek, które szyje Ela.
Tym razem będę wyszywać... No właśnie co to będzie?
Kto zgadnie w jakim klimacie będą moje kolejne hafciki na kieszonkowo dostanie odemnie upominek w terminie do końca wakacji.

Pozdrowionka :)




11 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia, co wymyśliłaś, tym bardziej, że wypadłam z kursu dziecięcej mody na współczesne bajki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nie mam pojęcia! A, szkoda wypruwać haf, notesik zmieści Spidermana! Tak się zastanawiam, czy nie podkupić Twojej idei na zakładkę, bo bardzo mi się widzi, at eż właśnie wyszywam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi a ja wiem ale nie powiem.... zakładka jest śliczna....może kiedyś zrobimy takie dla dzieci z MP.... co Wy na to? A tego Spidera haftuj do końca wyjdzie boski, nieważne na co go dasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciki piękne!!! Wzorki Ty'a Wilsona też mnie kuszą :) A jeśli chodzi o banerek książkowy na moim blogu to znalazłam go gdzieś w sieci, a ponieważ uwielbiam czytać i w 100% zgadzam się z jego treścią - pozwoliłam sobie go przenieść na mojego bloga. Jeśli masz na niego chęć - częstuj się :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekartkowałam całego bloga - biscorniaki i zakładki masz bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry. Ja to bym zrobił notes na męskie sprawy. Taki Spider to dobry pomysł. Też go kiedyś uwielbiałem ale już trochę wyrosłem.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na resztki nitek :) i jak fajnie optymistycznie wyszła ta zakładka!
    A Wilsonki wyszywaj, bo taka kanwa się świetnie na nie nadaje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No masz, będę musiała tetrisa dla mojego męża wyszyć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też namiętnie zbieram końcówki nitek :) Nic się nie może zmarnować! Co do klimatu haftu to ja nie mam zielonego pojęcia co Ty Kobieto znów wymyśliłaś :D jak chcesz to wiecej fotek ze straganów zrobię we wrzesniu jak beda dni mojej wsi hihihihihi Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakładka, a haft spider-mana świetny, nic nie pruj. Nie co to będzie, może Hello Kitty, obecnie jest na topie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadnij do mnie po wyróżnienie Kochana ;) www.robotkoweroznosci.blox.pl

    OdpowiedzUsuń