Ten blog należy do spisu

piątek, 10 czerwca 2011

10. Wycieczka

Dziś będzie bardzo dużo fotek ponieważ wczoraj byłam na wycieczce. Wybrałam się do Szczecina. Zwiedziłam Park Kasprowicza. Na początek poleciałam oczywiście tam gdzie są kwiaty, czyli do Różanego Ogrodu Sztuki :
Potem posiedziałam przy Studni Ptaków :
 I na widowni Teatru Letniego :
Mam lęk wysokości a siedziałam w najwyższym rzędzie.
Widziałam też Pomnik "Ogniste Ptaki"
Nie wyszło mi to zdjęcie, bo zrobiłam je ze zbyt dużej odległości. Szkoda. Postaram się to naprawić przy najbliższej okazji.
Były też hektary łąki z takimi widokami :
Drzewa rozmaite, których nazw wogóle nie znam :
No i las oczywiście był:
Były też takie przepiękne kwiatki :
I taka ciekawa ścienna mozaika :
W drodze powrotnej "całkiem przypadkiem" przechodziłam koło pasmanterii. Miałam nadzieję, że dostanę mazak znikający. Nie dostałam ale na otarcie łez kupiłam sobie kilka cieniowanych mulin i szpilki :
I to tyle na dziś. Od dwóch dni nie miałam żadnej robótki w ręku. Mam trochę roboty domowej. Poza tym muszę wziąć się za siebie bo jak zobaczyłam na zdjęciach swą szanowną postać to o mało aparat z rąk mi nie wypadł. Rzuciłam palenie 2 miesiące temu i wiadomo, coś za coś. A zatem trzeba będzie zacząć się ruszać. O diecie raczej nie ma mowy bo niedawno wyszłam cudem z ciężkiej anemii. Więc ćwiczonka trzeba będzie wdrożyć i więcej takich wypadów jak wczoraj :)
Pozdrowionka  :)

2 komentarze:

  1. Witam sąsiadkę ;-) W takim razie zasmerfujemy Elę. Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Wiele nas łączy - mieszkam w Szczecinie i też jestem zodiakalną Wagą :)
    Fajnie popatrzeć na swoje miasto innymi oczami :)

    OdpowiedzUsuń