Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 20 czerwca 2011

13. Robótkowo mi ...

Witajcie :) U mnie pada i ciśnienie jest niskie. W związku z tym obijam się trochę ;)
Jednak ostatnie dni miałam dosyć pracowite. Pudełko na muliny zostało zapełnione i wygląda tak:
Jedno pudełko to rzeczywiście stanowczo za mało. Miałam taki bajzel w mulinach, że nie wiedzialam nawet ile ich mam. Jak ja tak żyłam? Teraz będzie inaczej ;) Następne pudełko już w planach. Wyszywanie w takim porządeczku to dopiero przyjemność :)
Skończyłam hafcik na jaśka, ufff. Niestety dziś nie miałam pogody do fotek. Wygląda to tak:
Mam już przeznaczoną starą poduszkę na przerobienie. Jeszcze muszę dokupić filc i zamek.
Miałam sobie zrobic przerwę w wyszywaniu ale nie potrafię. Jakiś tryb turbo-haftowy mi się włączył.
Przymierzam się do karteczek. Na Dzień Matki, jak pamiętacie, zrobiłam taką karteczkę :
Ten wzorek jest jednym z trzech, które znajdowały się w Kramie z robótkami - dodatek specjalny - kolekcja na rok 2006. Jeszcze są takie wzorki:
Aktualnie zabieram się za krokusika. A potem będzie słonecznik. Gdyby ktoś chciał te schematy, to zeskanuję i wrzucę na neta :)
Życzę Wam przyjemnego tygodnia i przesyłam pozdrowionka :)

6 komentarzy:

  1. Jak teraz pięknie u Ciebie!Zrobiłaś generalne udane porządki, a ten hafcik z różą jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy na blogerze! Widzę godny pozazdroszczenia porządek w mulinach (ja mam dalej poupychane w jakimś pudełeczku), skończoną cudowną podusie (moja jest dalej w sferze planów), piękną karteczkę zrobioną i następną w trakcie (u mnie irys ciągle "w trakcie"). Ja tylko czekam do środy, potem wolne i mogę oddać się haftowaniu w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny maczek, fajny blog, a niespodzianka na Twojej poczcie, zerknij :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu, odpowiadam więc na pytanie. Wyszywam jedną nitką z pasemka. Jest grubsze od nici i ma bardziej wyraziste, lekko satynowe kolory. :) Ale można eksperymentować z różnymi nićmi.

    Świetny pomysł w pudełkiem na mulinę, chyba sama uprzątnę moje wszędobylskie nitki ;) I podziwiam piękne prace :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same piękności prezentujesz! Poducha z takim haftem będzie cudną ozdobą pokoju! A pudełko na mulinki to fajna sprawa:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mi niezmiernie miło, że zajrzałaś do mnie. mam nadzieję, że zagościsz na dłużej. Pozdr. z Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń