Ten blog należy do spisu

niedziela, 15 maja 2011

1. Przywitanie :)

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam na imię Aneta i mam 29 lat. Zajmuję się haftem krzyżykowym od grudnia 2002 roku. Od jakiegoś czasu podglądam blogi innych robótkowiczek i w końcu zdecydowałam się założyć własny :). Jak większość dziewczyn zajmujących się haftem i rękodziełem, mogę potwierdzić, że to uzależnia. Mam wiele różnych zainteresowań. Jedne są na dłużej, inne na krócej, ale krzyżyki zawsze zostają.
Poza krzyżykowaniem uwielbiam czytać, oglądać filmy i programy przyrodnicze oraz podróżnicze.To tyle na początek. Pomału dodaję zdjęcia moich dotychczasowych prac i tego czym zajmuję się obecnie. Niebawem się pochwalę. A teraz zapraszam na powitalną kawusię i ciacho - smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz