Ten blog należy do spisu

środa, 8 czerwca 2011

9. Półmetek

Mam już połowę haftu na poduszkę. Wygląda tak :
Ciągle myślę o tym jak uszyję tą poduszkę. Krawcowa ze mnie mierna. Poza tym nie wiem, jaki materiał dać na drugą stronę. Zastanawiam się nad filcem.
A podczas tegorocznego Festiwalu Top Trendy wymodziłam taką zakładkę :
To jest szósta wyhaftowana przeze mnie zakładka. Trzy podarowałam komuś w prezencie już jakiś czas temu i niestety nie mam fotek, ale nie wykluczone, że je powielę bo to były moje pierwsze próby z haftem konturowym i jak już były gotowe to aż żal mi było się z nimi rozstawać tak mi się podobały. No ale oddałam, nie jestem jędzą :p. Zrobię sobie drugie.
Chciałabym tylko znaleźć jakiś trwalszy sposób wykonywania tych zakładek. Jak dotąd wszystkie sklejam taśmą dwustronną z kartką z bloku technicznego. Kartki okolicznościowe zresztą też robię w taki sposób. Średnio mi się ta metoda podoba. Widziałam, że zszywacie zakładki z filcem. Mi to jednak nie wychodzi. A do zszywania ze sobą dwóch kawałków kanwy jakoś nie jestem przekonana.
Idę czytać książkę, która ostatnio wpadła mi w ręce. Taka cieniutka, że szok...  tylko 656 stron :)))
Pozdrowionka:)

2 komentarze:

  1. kurcze poduszka coraz bardzie .... piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna zakładka. Ja zszywałam właśnie dwie kanwy ze sobą i bardzo mi się to sprawdza, mam zakładkę zrobioną w ten sposób już kupę lat :)

    OdpowiedzUsuń