Ten blog należy do spisu

poniedziałek, 16 maja 2011

2. Nowy obrazek, nowy album

Aktualnie wyszywam taki oto obrazek :
Zdjęcie jest kiepskie ponieważ cyknęłam fotkę gazecie a poza tym dopiero rozpracowuję swój aparat. Wzór pochodzi z wydania specjalnego Kramu z Robótkami z kalendarzem na rok 2011 :)
Zaczełam wyszywać ten obrazek na początku zeszłego tygodnia. W tej chwili mam tyle :
Kolorów jest sporo bo aż 24, ale to mi się właśnie najbardziej podoba. Uwielbiam wzorki w żywych, wesołych kolorach. Poza tym według schematu powinno wystarczyć po jednym pasemku z każdego koloru, więc nie będzie źle.
W wyszywaniu pomaga mi igielniczek, który niedawno zrobiłam. Wygląda tak :
Samplerek konturowy miałam wyszyty już wcześniej. Swego czasu eksperymentowałam z blackworkiem o czym opowiem kiedy indziej. Na drugiej stronie jest oczywiście border z samplerku a wzór litery wzięłam ze stronki, która pozwala zamienić każdy tekst w pismo celtyckie, czyli stąd .
Poza tym dziś utworzyłam album ze swoimi pracami. Znajduje się tutaj
Będę go sukcesywnie uzupełniać :) Wogóle narazie jestem na etapie organizowania bloga i ciągle się dziwię ile to trzeba rzeczy zrobić aby to wszystko funkcjonowało.
Pozdrowionka :)

2 komentarze:

  1. Super igielniczek, jeszcze się takiego nie dorobiłam, nie wiem jak można zeszyć takie maleństwa ;)reszta prac tez piękna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na igielnik, z jednej strony alfabet, z drugiej inicjały :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń