Ten blog należy do spisu

wtorek, 7 czerwca 2011

8. Coś innego :)

Zaczęłam zajmować się haftem krzyżykowym gdy nie miałam jeszcze komputera i internetu. A gdy już byłam skomputeryzowana, nie od razu też odkryłam, że w internecie można znaleźć tyle informacji o rękodziele. Dziś już nawet nie pamiętam od kiedy zaczęłam podglądać Wasze blogi, różne fora, itd.
Pewnego dnia natrafiłam gdzieś na wątek o origami modułowym. Spodobały mi się bardzo prace wykonane tą techniką. Jednak długo nie miałam odwagi by zacząć składać pierwszy model. Miałam wolne kartki do drukarki ale jakoś tak się bałam, że coś mi nie wyjdzie... W końcu zebrałam się w sobie i jesienią zeszłego roku powstał taki sobie łabądek:



Spodobała mi się ta zabawa i niedługo potem złożyłam taki wazonik :
Złożyłam jeszcze Mikołaja (pokażę za pół roku ;p). Potem było długo nic. Teraz planuję coś zrobić z karteczkami, których nakupiłam jeszcze zimą. Swoje odleżały i wreszcie się doczekały ;)
Narazie składam pojedyńcze moduły i co z nich powstanie jeszcze nie wiem.
Pozdrowionka :)

2 komentarze:

  1. coś wiem na temat walających sie modułów po pokoju...a sprawcą tego bałaganu jest mój młodszy syn...ma napady albo składa origami, albo rzuca w kąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra zrobiła kilka takich wielkich łabędzi, więc wiem ile to pracy - podziwiam

    OdpowiedzUsuń